اري باران نمونه بارز من است ...

اري باران نمونه بارز من است ...

 

امروز دوباره باران مي بارد شديد شديد ... هم درهوا و هم در دل من غوغايي به پا شده است كه نگو

غوغايي از جنس دلتنگي و تنهايي

ميداني باران تنها كسي ست كه مرا به ياد خودم مي اورد ... باران تنها كسي ست كه حال و هوايش عينهو حال و هواي من است

.... هق هقش عينهو هق هق من است .... فرياد هاي خفيفش با فريادهايم مو نمي زند ... دنياي باران همچون دنياي من هميشه ابري است ... اري باران نمونه بارز من است

مي داني هوا ابري ست و باران مي بارد دل من هم مي بارد هم دلم وهم چشمم

باران را دوست دارم چون غرورش زيباست ... چون گريه اش ... هق هقش .. فريادش ... اسمان ابري اش ..و همه وهمه  اش پر از زيبايي و غرور و دلتنگيست .

مي داني باران فقط مي بارد ... فقط و فقط و مي بارد ... تابه حال دقت كرده اي كه هيچگاه درد و دل نمي كند ... فقط مي بارد .... باران تمام دردودلش را فقط با بغض خالي مي كند ... مي داني باران هم دقيقا مثل من است نميابد گوشي را براي گفتن درد و دلهايش ... اري باران نمونه بارز من است

باران هم مثل من به درد و دل همه گوش مي دهد با موسيقي اش دل همه را ارام مي كند با نوازشش به همه نشاط مي بخشد اما هيچكس را ندارد كه به دردو دلش گوش دهد يا با موسيقي اش اورا ارام كند يا با نوازشش به او نشاط ببخشد ...

مي داني چرا باران با هيچكس دردو دل نميكند؟؟؟؟

چون باران دردش گفتني نيست بلكه شنيدني ست ، لمس كردني ست ، تنها كساني دردو دلش را مي شنوند كه او را لمس كنند كه او را بفهمند درست مثل درد و دل من ... اري باران نمونه بارز من است ....

من و باران شباهت ها داريم و بس و تنها يك تفاوت ...

آن هم اين است ....

اشك هاي باران را همه مي بينند اما اشك هاي مرا فقط خدا مي بيند ... اشك باران اشكاراست اما اشك اي من فقط در تاريكي شب پيدا مي شود و پنهاني ست...

اري باران نمونه بارز من است ....

 

 http://www.eshghentezar.com/imgcenter/uploads/1395166254.gif

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






♥ دو شنبه 18 خرداد 1394برچسب:, ساعت 17:2 توسط Reihaneh